Przejdź do głównej zawartości

Moja Pielęgnacja Latem☀

Lato to prawie dla każdego okres odpoczynku i nowej energii.Słoneczna witamina D dodaje nam blasku,powoduje że jesteśmy szczęśliwie i dodaje nam sił.
Mimo słonecznej energii mamy też suche ciało,przebarwienia,i jesteśmy narażone na podrażnienia.
Dzisiaj zaprezentuję Wam moją pielęgnację Latem którą stosuję już jakiś czas.
Nie zawsze musimy kupować drogie kosmetyki żeby skutecznie nawilżać swoje ciało.
Dla mnie numerem jeden jest chyba najtańszy produkt z mojej gamy czyli:
1.Isana oliwka pod prysznic koszt okolo 6/7 zł
2.Palmolive jest naprawdę mega piękny zapach skóra mięciutka. Dla mnie stary dobry żel pod prysznic.
3.Szampon i odżywka Fructis ale nie z tej samej serii piękny zapach a co ciekawe jest dla mnie idealny tylko na lato jeśli chodzi o jesień- zime tylko szampon i odżywka z nivea.☀
4.Nivea serum do twarzy również piękny zapach ale idealnie sprawdza się pod lekki makijaż ja go stosuję rano i wieczorem ;-)
5.Żel THERMI zakupiony w Aptece za okolo 11 zł nie przydaje się codziennie ale warto go mieć w swojej letniej kosmetyczce.

Do tego wszystkiego 3 litry wody mineralnej z plasterkiem cytryny🍋 lub limonki i listek mięty.
Sałatki z ogórka gruntowego prosto z ogórka.
Filtry UV podstawa u mnie jest to Pharmaceris 30 +SPF.




I czuję się odpowiednio nawilżona.
Chętnie dowiem sie jakie Wy macie sposoby na piękną skórę latem podzielcie się ze mna w komenatrzach.
Życzę Wam zdrowych słonecznych Wakacji
Buziaki do następnego ☀🍋🍉🍍🍓🍏

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Lirene Retinol D-Forte

Odmładzający preparat do zadań specjalnych. Kuracja nocna. Szczerze powiem ze kosmetyki firmy Lirene sa moimi ulubionymi ze wzgledu na konsystencję i działanie. Wiekszosc z nich przypasowaly mi w 100 procentach. I tak było z tym preparatem Plusy to: Super konsystencja ( nie jest ciężka jak typowe kremy na noc ) Cena około 25 zł Działanie można zauważyć już po 7 daniach Wedlug zaleceń powinno sie go uzywac zamiast kremu na 🌙. Stosować jako kuracje nocną, delikatnie nakładać preparat na oczyszczona skórę twarzy ,szyi i dekoltu. Uzupełnieniem pielegnacji są inne kremy z serii Retinol D-Forte.Ale powiecmy sobie szczerze mało która z nas kupi cała serię.Ja mam swoje ulubione kosmetyki Lirene bez względu czy są z tej samej czy innej serii. Ale o nich opowiem w innym wpisie. Wedlug mnie jak na taka cenę jest to bardzo dobry preparat chyba najlepszy z firmy Lirene. A jakie są Wasze ulubione produkty firmy Lirene ? Buziaki do następnego ;-)